الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

ساخت وبلاگ

امکانات وب

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل کوشش می کند تا با فهم و استنباط عبارت های جستجو شده بهترین و دقیق ترین نتیجه ها را به کاربران ارائه کند. از همان ابتدا هدف الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل اکتشاف و یادگیری ارتباط معنایی و فهم واژه ها بود تا بتواند آنالیز دقیقی از خواسته ها و نیاز های کاربر داشته باشد.
به عبارت دیگر گوگل به کمک الگوریتم مرغ مگس خوار خود و در کنار الگوریتم های دیگرش مانند گوگل پاندا، الگوریتم پنگوئن گوگل و … موفق شد بوسیله ی استنباط کلمات کلیدی هم میزان وابستگی نتایج جستجوهای کاربران را به تعداد تکرار کلمات کلیدی در یافتن محتوای مورد نظرشان کاهش دهد و هم با این پروژه میزان محبوبیت خودش را به عنوان یک موتور جستجو چندین برابر نمود.

چندین سال پیش استفاده ی غیر منطقی و بیش از حد افراد از ترفند تکرار کلمات کلیدی به حدی رواج یافته بود که گوگل در ارزیابی سایت ها به مشکلات زیادی برخورد کرده بود لذا تصمیم به اجرای پروژه ای به نام مرغ مگس خوار گوگل گرفت و نسخه ی اولیه آن را در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر نمود. الگوریتم مرغ مگس خوار از آن پس یکی از عوامل مهم و موثر رتبه بندی در سئو سایت ها می باشد. در حقیقت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تقریبا راه را بر تمام افرادی که قصد بهره بردن از تکنیک های سئوی سیاه داشتند، سد نمود.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه تاثیری بر پیش رفت سئو دارد؟

 

بسیاری بر این عقیده هستند که اتفاقات و آینده ی مثبت این موتور جستجو  وابسته به الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل می باشد چرا که تا به امروز تاثیر چشمگیری در اکثر حوزه های متفاوت و گسترده ی گوگل داشته است که با هم بررسی می کنیم:

  • الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و کاربرد در جستجو های پیچیده ی معنایی

مطمئنا زمانی را به خاطر می آورید که برای یافتن اطلاعات جزئی از سرگذشت یک بازیگر نیاز بود تا عبارت ” مریلا زارعی چند سال دارد ؟” را سرچ کنید اما امروزه تنها کافی است عبارات ” سن مریلا زارعی” را بنویسید تا عدد دقیق سن ایشان را گوگل به شما نمایش دهد. این پیش رفت در درک و استنباط کلمات بوسیله ی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل فراهم شده است و به ویژه بیشتر در واژه هایی که به لحاظ نوشتاری مانند واژه های خیر(به معنای خوبی) و خیر( به معنای نه) و یا کلماتی مانند شیر(شیر جنگل) و شیر(شیر آب) بهم شبیه هستند خیلی به چشم می آید وموثر بوده است.

  • کاربرد های الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در جستجوی صوتی

در بروز رسانی نسخه های گذشته ی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ارائه سیستم جستجوی مکالمه ای طوفانی در دنیای سئو به پا کرد. این پروژه همانقدر که گوگل را در فهم جستجوهای صوتی پیشرفت بزرگی بخشید بلکه حوزه ی تخصصی سئو را دچار تلاش و تکاپوهای جدیدی نمود.

  • نحوه ی عملکرد الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در سرچ محلی

در حالی که این فاکتور عامل مهم و جذابی در سرچ های سراسر دنیا می باشد اما این حوزه از گوگل هنوز به طور کامل وارد زبان فارسی نشده است. به همین خاطر بسیاری افراد هنوز با آن آشنایی ندارند. برای مثال تصور کنید عبارت” بهترین کوبیده ی نیاوران” را سرچ نمایید، نتیجه آن است که گوگل از بین تمام رستوران های منطقه ی نیاروان و اطراف موقعیت مکانی شما و با در نظر گرفتن نظرات مثبت و منفی کاربران خود بهترین رستورانی که با کیفیت ترین کوبیده را در اطراف عرضه می کند به شما پیشنهاد می نماید. این ویژگی در امور زیاد دیگری نیز مانند پزشک، متخصص اطفال، وکیل و … نیز کاربرد های موثری دارد.

چگونه رضایت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل را جلب کنیم؟

 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل ویژگی هایی دارد که آن را بسیار خاص می کند و یکی از خبر هایی خوشی که در مورد آن وجود دارد کمک به بهینه سازی هر چه بیشتر گراف دانش گوگل است. در واقع گراف دانش گوگل بر اساس سوابق علاقه مندی های شما رفتارتان را آنالیز کرده و نقاط عطفی که توجه شما را جلب می کند شناسایی می نماید. گراف دانش گوگل با درک رفتار و علاقه مندی های شما پیشنهاد های خود را وقتی به دنبال کالایی خاص باشید دقیق تر به شما عرضه می کند. در ادامه چندتا از فاکتور مهم مد نظر الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل را بررسی می کنیم.

  • تجربه ی کاربری مخاطب را لذت بخش نمایید تا نرخ پرش شما کاهش یابد

منظور ما از نرخ پرش همان فاکتور Bounce Rate است که تاثیر بسیار بسیار مهمی در افزایش رتبه سایت شما دارد و برای کاهش آن شما باید به رفتار مخاطب در سایتتان بیش از پیش توجه کنید. اگر سایتی محتوای خود را عاری از تبلیغات انبوه در کنار ارائه عکس های جذاب و غنی، ویدیو ها، نمودار های مناسب و… به کاربر عرضه کند میتواند مخاطب را مدت زمان بیشتری در سایت نگه داشته و توجه او را جلب نماید. این به آن معنی است که نرخ پرش سایت خود را کاهش داده و از نظر گوگل و الگوریتم هایش کیفیت مناسبی برای معرفی به دیگر کاربران خواهد داشت.

  • کلمه ی کلیدی و متن خود را با بیانی گویا و روان توضیح دهید
    به کاربردن بیش از حد کلمه ی کلیدی در محتوا نه تنها مقاله ی شما را ناخوانا و بی ارزش می کند بلکه باعث بهم ریختن تمرکز کاربر شده و او دیگر علاقه ای نخواهد داشت تا در سایت شما بماند و سریع صفحه ی سایت شما را خواهد بست. علاوه بر تمام اینها درک محتوای شما برای الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل هم سخت می گردد و نخواهید توانست رضایت او را برای افزایش رتبه ی سئو سایتتان بدست آورید.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل...
ما را در سایت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : serpent322 googlemorghmagaskharlgorithm بازدید : 349 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 14:57